PRATGLAD

Jag har vart väldigt pratglad idag och fundersam! Detta med bloggen, hörrni ni får ta och börja lämna kommentarer!! %#! Hur ska ja veta om jag ens skriver nåt intressant om ingen jäkel säger nåt? haha, ja antagligen skriver ja bara skit eftersom ingen svarar på mina frågor :P Skyll inte på att ni inte hinner ;) Alla i världen har tid för lilla mig :D

Det blev frukost i solen för mig imorse, är en riktig blekfis jag :( haha! Mina fingrar bara slängs tvärs över tangentbordet just nu för att ja har så mkt att säga. Dessutom sitter jag som ett MÄHÄ..

Ang mitt förra inlägg, ja har fått reda på att SENIL stavas så som ja nyss skrev.. Hur fan skulle ja veta det? Hm.. tycker de ser bättre ut med ett C (SCENIL=RÄTT FÖR MIG)!
Neeeej om man ska ta och fortsätta mecka med sladdarna och nya tv bordet som jag höll på med! Folk lär ju undra vad jag håller på med eftersom jag ställer mig och dammsuger 22.30 på kvällen..JAHA emma fick nå ryck så nu ska jag till statiol! bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0