JAA! DÅ KÖR VI DÅ!

Va jag står i. Har precis kommit hem från Kullängen och jobbat. Va på donken innan på förmiddan o jobba där. Upp imorn bitti igen!! :D Ja de e rätta takter de! Igår på dan va ja och Emma ute och knatade hela elljusspåret! De är ett par km det :) Tog nog lite över nån timma. Vi ska gå imorn med så vi blir av med lite fläsk. Sen va vi och provade lite skor på Intersport. Ett par jag prövade kände jag mig som en gubbe som landat på månen för att det var så enkelt att gå i dom :D Ska ja tan?! Hm får se. 800 spänn på rea var lite att ta i. Men man går ju mkt så vrf inte. De är ju fötterna man spenderar tid med på dagarna så.. Vore nåt att lägga stålar på faktiskt.
Jag och Angelica var igår och preliminärbokade en resa till turkiet, alanya. Har nån vart där? E de nå ös? Vi skulle få bo i ett hotell på östra sidan. precis intill en strand. dock inte den kända stranden men dit kan man ju annars gå om man ska dit.. Sen va de frukost inbokat. Runt 8 lakan. Men ja funderar på ett annat hotell som verkar schyst. 4 stjärnigt! Får se om anschelica har råd först :)
Gonatt<3


Kommentarer
Postat av: Sara

Jag har varit där och nog är det partaj alltid!! :D

2010-04-21 @ 12:01:06
URL: http://saramatildak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0