TA HAND OM DIG

Sitter och tänker på vad jag gjorde igår.... Minnet är kort men bra det lilla man kommer ihåg haha ;) Jag va ute och gick med Emma igår på förmiddagen. typ 1,5 timme. Sen efter vi rört på fläsket gick vi ner och åt på G med Malvina och Melvin. Jag mitt nöt som glömmer bort allt, vimsar runt på stan med ungar, en Emma och en Angelica. haha kunde det bli bättre? nej, ja glömde att gå på möte som ja skulle till. Hur virrig är inte jag?! Nu sitter jag i Vigelsjö, har kokat vatten och suttit med en handduk på skallen som ett fån :P Sen håller ja på att bada fotbad och har gjort en ansiktsmask :D Alla måste ha dagar där man tar hand om sig själv :) Va ute på Rådmansö tidigare idag med Jerry och Nathalie. Vi va ute med Elise och kastade pinnar! Så nu är ja helt slut!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0