TURKLANDET?

Go kväll..
Ja har fått mycket gjort idag, fikat med Roffe, Emma, Angelica och Emmas barn. Vi köpte en fin bukett blommor till Roffe då han ju fyller år på måndag och vi kan inte komma på söndag när han har kalas :( Sen åkte jag och Angelica ner till stan en sväng, ja knatade in på H&M och så fixade jag min hemförsäkring. Sen ner till resebyrån där vi drömde oss bort :P Jag vet inte om det blir till att åka med Angelica ner till Turkiet eller någon annanstans runt medelhavet, ist för att åka med Emma. Vore ju himla skoj att åka med dom också, fast helst vill jag ju åka till medelhavet!! :D Vi får se hur det blir..
Ska ni åka nånstans i sommar?
Sen har jag jobbat ett par timmar, kom precis hem och tände lite ljus för en gångs skull, myyyyys!! Snart blir de köttfärssås och spaghetti! woooho...Måste kyla ner min handled först då jag råkade bränna mig på tändaren !!! Jag i ett nötskal. Det svider som f*****n...och så har jag en hög av tvätt som inte hann torka då jag skulle springa iväg till jobbet häromdan, de måste vikas, blä :(

Synd att det inte var nån sol idag, annars hade jag och Emma vart uppe med tuppen och vandrat ute i skogen.
Everything seems to go my way!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0