KISTA

Justee, glömde berätta om vår roliga tripp till City igår! Ankan, Natta och jag drog till Kista och knatade runt i gallerian. Men jag fick migrän, ja vet inte om det va för alla t**kar eller bara folkmassan i sig?! Sen gick jag runt i 10 cm hög klack dessutom så jag såg alla uppifrån :P haha. Vi käkade och tog en glass! Så himla god glass på (Levinsky´s) om de nu stavas så..hmm Jag gjorde ett kap, ett par brillor och ett par snygga stövlar för 150 spänn! Snacka om fynd alltså.. Sen sa jag till Angelica att hon ju kör som ett jävla k*karsel!! hahah och Angelica bara skrattade hela tiden :P Ja kunde dra det efter en timme och hon tyckte fortfarande de va lika roligt :P Nej nu blire att schteeeeka hamburgare Hej på er!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0