VAD AN DETTA?

Vaknade av att Emma ringde mig typ 4 ggr. Av de tre jag lag på undrade jag om de hänt nåt. Hm. sen svarade jag iaf den fjärde gången. Hon undrade om vi skulle åka till Rolf. Men då skulle stackarn behöva hämta oss och lämna oss igen till kl halv fyra så ja kände att det va ingen idé. Och i detta snöovädret! Emma sa att det inte var så bra att gå nu kanske, det är ju snöö. WTF!! Hur kan de va vår ena dagen och sen bara blir det vinter nästa dag?! Nej vart fan är vi på väg. Om två månader är det sommar och just nu ser det inte ljust ut :P
Nu ska ja ner på stan med Emma och Roffe. Vi ska käka lunch. Dock blir det som frukost för min del. Hare skoj i snön.. (Helen blir nog glad) Om ni kollar in hennes blogg idag ska ni säkert se att det kommer ett yippie nu när snön kommit tillbaks. http://dodoos.blogg.se/ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0