GOMORRON!

Ja, faktiskt har jag pallrat mig upp i tid idag! Vaknade 09.40?! Jerrys morsa kom med Jerrys hund Julle som vi ska ta hand om i tre dagar. Han verkar ha fel på höften stackaren :( kan knappt gå.. Ja har jobbat hela helgen till jättesent och idag är sista dagen till 00.00.. sen stänger vi 23.00.. Har fått beviljat en liten minisemester så jag, Helan och Angelica kan ta oss en tripp utomlands!! :D Ser fram emot det alltså. Frågan är bara vart ska man ta och åka? Ingen som har bra tips? vi får se vilka sista minuten som finns när de väl gäller. De är inte förrän 10:e sep.

Bakade faktiskt häromdan. De skulle bli kladdkaka men det blev nån blandning av det och sockerkaka :P den låg väl inne för länge :( Nej om man ska ta sig ett ryck och städa lite här hemma. Har dock jätteont i foten? måste ha gått snett eller nåt. Har suttit i solen i typ 30 min för att försöka få nån färg. Vet inte om jag lyckats..

De va så roligt igår på jobbet. De kom en polisbil i drivern och skulle beställa. Mitt i beställning säger han": Nej vi måste rycka ut på ett jobb" Och så drar dom igång blålysena och så hör ja de där ljudet. Dom får hålla på och backa och mecka med bilen. Ja för kul :P hade roligt åt det där själv i säkert en timme efteråt!! Dom tycker ut liksom :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0