VI HAR BLIVIT GAMLA

Ska de vara bra att äta choklad när man är förkyld? hm, ja tar en iaf ;) haha.. Ja sa ju det att jag skulle bli sjuk :P Fyfan. näsan e så täppt att ja andas som en gris! Har jobbat hela kvällen idag och imorn blire likadant. Sen är ja ledig två dagar :D Hade en trevlig dag med tjejerna igår som kom över på en kaffe :) Vi satte igång en film men såg inte mer än kanske 10 min innan vi började kackla som hönor!! Nu ska jag ta mig en kopp te och se på "Raise your voice" med Hilary Duff. Den är så bra. Idag kom jag inte upp ur sängen förrän halv två?! Förutom att ja fick gå upp halv sex imorse för att hämta tvätten som blev kvar i tvättstugan igår kväll. Imorn kanske ja kommer upp i skaplig tid. Helan fyller hela 23 bast imorn. Så de e väl knappt en 40 min kvar tills hon också är ett år närmre pensionen..



(bilden är från 2005! Jag och helen jobbade i en godisaffär och fick med oss ett par kassar hem där ;) haha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0