BALLAR AV STÅL

En liten rolig grej hände nyss på msn Helen snackade med nån snubbe och drev loss me han. Ja vet inte vad dom sa till varann innan ja kom in i samtalet men Helan tjatade om att hon va kär i han och massa sånt! haha ja höll med om att vi va en stor familj!! Sen adda han mig på msn efter typ 5 min då vi alla pratat, o så frågar han "vem ja e". Ja svarade att "ja va Helans fruga"! Så frågade han "om ja hade cam?" "Va e detta för typ undra jag?!" Ja svara att "ja hade de såklart", för de har jag. Inte för att ja nånsin tänker visa nåt för en helt främmande karl men ändå! Han skrev att "ja skulle sätta igång camen"..Sen lag mitt internet ner plötsligt. Ja fixade till de och loggar in igen på msn. Då dyker de upp ett fönster där karln skrivit att "ja e looser" medans ja va utloggad för att han trodde ja blockade han och blev feg för att visa nåt. Ja hade inte ballar av stål och skriva och förklara för han vrf han va sån idiot,eftersom han själv inte verkade fatta hur man beter sig mot folk... så jag skrev bara jävla tönt ;) haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0