BÖTER IGEN!!!

Denna vecka. Hörrni jag tror fan på Gud, eller djäveulen eller vem de nu är som jäklas med mig hela tiden när ja ska ha pmsvecka! De börjar med värk i kroppen, förkyld, snöoväder, jobb ett par timmar. Hade tom tjänat på att sjukskriva mig då jag ÅKER PÅ EN BÖTER IGEN!! :O 600 SPÄNN TILL! Fatta att man blir less. Folk verkar tro att jag är gjord på stålar?? Ja fick för mig att det gick att stå parkerad där jag stod idag för att det inte fanns någon annan plats..
Så nu har jag bestämt mig: Jag ska börja gå till jobbet! Perfekt. Jag drar ingen bensin, bara får kondition och slipper tänka på vart jag ska stå parkerad!! Finns de något bättre? Slipper stå och skrapa bilrutorna på morgonen med två decimeter hög snö och ja slipper köer och risken att krocka blir minimal.. Så finns inget bättre än att gå. Iallafall drog jag en sväng till Rimbo, hälsa på Rolf också.. Käkade en semla, tom tjock katten fick en liten smakbit! På vägen hem blir ja förbannad igen. En gubbe har lagt sig och kört i 60 på 70 vägen. Ja okej, men varje gång de kommer ett möte ser ag bromslusen i full gång och så fort de kommer en lastbil så saktar han ner till 30km/h !?? a får u panik och sitter och snackar för mig själv.. Jag körde till slut om han på E18..

Nu har jag meckat med disk och betalat denna jäkla bötern, vikt tvätt och hoppas att det inte dyker upp en till böter nu som jag överklagade här för ett par veckor sen! Skulle ej förvåna mig om ja måste ta och betala den med!! :( Nu är jag less på allt, speciellt att jag börjar bli sjuk..


Kommentarer
Postat av: Sara

att du alltid ska lyckas då Maria!? Men efter regn kommer solsken. Vem vet, du kanske vinner på lotto eller något? Deppa inte för mycket (:

2010-02-19 @ 22:19:12
URL: http://saramatildak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0