EN SVÄNG TILL RÖSA

Jag och Helen tog en sväng till Rösa idag. Fick igång pärlan min igen! Det var nog bara för att det va kallt ute den inte gick att få igång. Tur de så de inte va nå allvarligt! Vi stannade precis ute på vägen, satte igång varningsblinkersen och fotade skyltarna mot stockholm :P haha jösses. bilarna fattade ju inte att dom skulel åka runt oss förrän vi satte på blinkersen!! Allt för att få lite bilder på ett par jävla skyltar haha ;D

Nu har klockan blivit mkt. den bara tickar på. Va med Helen idag som sagt. vi kikade in filmen Supersugen, den är ju klockren ;) hahah. Tänk att ja gick på bio med morsan första gången jag såg den. O vad hon garvade igenom hela filmen :P Hon undrade vrf vi skulle se på sån här film haha! Har lust att ta en promenad, känner mig slut och less på allt. trots att ja har bilen fungerandes.. Så här va de nån som tyckte verkar kanon att åka runt haha :P





Bilden vart lite cool, fotade innifrån och råkade få med helens händer utav blixtens reflektion på kameran :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0