Familjen på äventyr

Då har jag och familjen vart på äventyr igen! Känner nästan att de är som min familj, Jag, Helan och ungarna! haha ;) Vi begav oss till Täby och till morsan, gick på bio. Instängd 2. Var faktiskt helt okej, men inte direkt en film jag kommer köpa. Ettan var isåfall bättre. Detta var ungefär samma sak som den första filmen. Lite tråkigt med andra ord. Vi hade såklart jättekul, skrek åt folk och löjlade oss som vanligt. Vi gick in i affärer och kom ut, men Natta kvar där inne nånstans!! haha. Hon hade gått runt och letat stackarn.. efter oss alltså.. vi gick ut automatiskt och väntade där ist. Hon kom till slut ut ur affärerna med en 10 min mellanrum sen då vi kommit ut.. Hittade inget direkt även om de va mkt rea. Köpte donken käk och lite popcorn. De va väl de.. Så jag slösade väl runt 85 spänn på hela dan. :P hade dessutom en gratis biljett på bion så de va värt denna dag känner ja! Riktigt skoj!! De här får vi göra om! Ja blir lite knasig på min kamera. Den gör jämt konstiga dammfläckar så de förstör bilderna :( Titta nedan. Sen har min kamera gått ösnder tror ja för de e svarta stora fläckar i högra nedre hörnet :S De har aldrig blivit så här förut. de är de senaste två månaderna typ som de e så här..





Tog dom här bilderna nyss och nedre hörnet blir de svarta fläckar. Kan de va kamera linsen tro? :S




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0