JOBBIG SNUBBE I KÖN

Var ute på teatern igår. Meningen från början var att vi skulle till Mobergs, men kvällen urartade sig och de slutade med att jag och Jerry gick själva. Bjöd hit Sofie och ett par av hennes kompisar och käkade tacos. Hade riktigt trevligt!! Helt plötsligt skulle alla dra. Snubben som skulle hämta oss och köra två vändor verkade va en jäkel man inte kan lita på. Han sa en sak först, sen gjorde en annan. Vill inte ens veta va de e för en slags människa som beter sig sådär. Nån idiot, de va ju iaf fastställt. Vi gick till tearern iallafall, väl ni kom dit var de lång kö, nån turk stod och muckade i kön så vakten och han började tjafsa mitt framför alla.

Han drog till med all makt han kunde bara för att han var ORDNINGSVAKT. Så löjligt, dom verkar tro att dom är nåt i stil med vakterna på stureplan.. Jaja, de va lite löjligt. När ja väl kommit fram i kön va de nån kort skinnskallig jäkel som började mucka och dra mig i luvan. Jag har lite bad experience utav de där med rycka i luvan grejen så jag sa åt han att antingen kliver han framför mig i kön om de nu va så att han stod framför mig och sluta med ryckningen och hålla käften. Sen sa både jag och Jerry åt vakterna när vi kom in att de va en jobbig kille i kön. Sen såg vi honom inte mer :P haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0