KRYSSNING Januari 2010

Ojojoj hörrni! Vilken båtresa! De må ni tro ;) Det började med att Helen ramlade på dansgolvet och sen helt plötsligt får hon en snyting. Jag står och skäller ut nån karl som jag fick för mig dansade in i na. Ja frågade vart hans brud va som var så oförskämd och pekade finger åt mig när ja frågade va i helvete hon höll på med! Man kan ju inte bara springa in i folk hur som helst och sen inte varken hjälpa till att få upp henne eller be om ursäkt! Men nej då, de lilla fingret och ett mongo till ansikte tryckte sig fram och lipade mot mig. Jag blev skogstokig och tänkte själv lappa till na. För så där gör man inte mot frugan! Men hon lyckades springa iväg i samma sekund, Helen står helt chockad och inte fattar nåt. Jag för plötsligt en hel drink över mig, bakifrån, så jag såg ej vem som kasta. Åh vad tror ni ja säger? Jo, " VEM VARE SOM KASTA" haha. Utan att tänka på det själv :P

Jo så där står vi två blondiner, efter fem min på dansgolvet, båda lessna och på väg att göra en polisanmälan på kärringen som lappade till Helan. Jag tjatade på folk och frågade om " Är du min man eller?" hah! Och morsan blev såklart förbannad!

Vi fick in många schysta bilder och jag lyckades fånga in två snubbar på film!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0