NYHET I VÅR MÄNNSKO-BY

Har börjat tänka på vad kul det är så fort nåt händer i Norrtälje trakten!! När jag slutade jobbet idag runt halv fyra och väntade på att Jerry skulle komma och hämta mig, hör jag nån brandbil tuta utav helvete och ambulanser kommer och allt. Tom räddningstjänsten och polisen var på plats. Det som hade hänt var att en sån där pansarvagn, militärvagn hade råkat välta utanför mcdonalds på E18 precis vid korsningen typ :P haha ja tyckte de va för kul att räddningstjänst och alla "ryckte ut".. Hoppas inte nån skadade sig!! Täntke bara på mig och helen som jämt håller på att tjata om dessa utryckningar och så står jag och Jerry precis och glor in på just en sådan! "Utryckning" Det lär ju stå i Norrtälje tidningen imorn. Undra va de va för arlse som råkat välta en pansarvagn?? :P haha Min bil som är värdens osäkraste på vägarna, kan inte ens vältas.. Men en sådan här bjässe på 6 hjul? ;) Jaja, kul att det händer nåt här i vår Männsko-by iaf :D

Min bil fungerade inte imorse heller. Så aa detta året börjar ju bra med två böter och två iskalla snökaosdagar då bilen ej fungerar ;) Skulle besiktigat min bil på tis men vi får väl se hur de blir med den saken :P










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0