150 SPÄNN!

Vad less man kan bli ibland hörrni! Har jobbat ett par timmar idag. Käkade på donken efter jag slutat, med Jerry och Lars tog en kopp kaffe. Sen åkte jag ner på stan och mötte upp Helen och Nettan och följde med dom hem. När jag väl kom hem igen och har låtit motorvärmarkabeln sitta i då jag bara ska va borta nån timma, då har snubben som har parkeringen bredvid mig dragit ut min sladd och tryckt in sin egen. DESSUTOM har han tryckt in hela locket så jag nu inte kan sätta tillbaks min sladd. Nu har ju skiten fryst fast när man trycker på locket. Jag vart så förbannad där ute på parkeringen så jag stod och skrek" Vem i helvete har tryckt fast locket?!" SÅ sparkar jag på skiten fast jag vet att det inte går upp lättare för det...Kommer inte få igång biljäveln imorn bitti!

Dock vann jag på triss för tredje gången på raken idag! Något positivt! Tog med lotten som jag och jerry vann på häromveckan, fick två nya. först vann vi 25 spänn. sen 50 spänn. Idag hela 75x2!= 150 RIKSDALER! Det största jag någonsin vunnit på triss, de ni ;) Ska man köpa nya lotter eller ta stålarna, de är frågan?!
Kom inte här och säg att ni har vunnit mer, då blir jag less :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0