BÖRJAT KÄKA GRÖT

Vet inte om det är för min ledighet som jag är så slö. Men är så trött efter igår. Va och snurrade med morsan och Nathalie i Jakobsberg, Först råkade vi åka mot Uppsala E4. haha! klockrent. typiskt mig att åka fel :P Sen kom vi iallafall fram. På hemvägen höll vi på att krocka med diverse bilar + lastbilar. Det var så dimmigt på vägen att jag knappt såg vart jag körde..

 Vaknade imorse av att folk ringer och jag lägger på. Är man trött så är man. Inget mer med det. Men Jerry tvingade mig upp för att hämtade honom när han handlat. Jag blev så arg att jag skrek och slängde på luren. Vaknade inte på rätt sida idag.. Har satt igång en film på xboxen så nu blir det inte nå mer skrivande för min del.
Heypa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0