JIDDRA INTE MED ZOHAN

Tjingeling!

Jag har sovit ut imorse för en gångs skull. Vaknade vid 12 av att telefonen ringde, glömde stänga av ljudet igår kväll. Kollade på film igår som jag köpt, Jerry skulle öppna plasten runt filmen med en gaffel. Han råkade trycka för hårt så gaffeln åkte innanför fodralet och repade i skivan. Tur som vi hade gick de att kolla på den ändå ;)

Som vanligt hade gubben som har parkeringen bredvid mig stängt igen luckan till motorvärmarstolpen så jag kan ju inte ladda min bil.. Typiskt. Igår när jag åkte från jobbet fick jag knappt igång kärran. Det var frost innanför bilen på fönster rutorna. Går inte att skrapa bort heller :P Skulle ha skrivit igår kväll men ja orkade inte, klockan bara tickade på. Idag hade jag tänkt ta en fika med Helen men får se hur det blir. Har ju knappt orkat gå upp ännu. Måste förbi Ica senare och kolla om dom har någon svart sprayfärg. Nu ska jag åka till Helen och hjälpa henne med hennes bil som inte startar. Vi ska stå ute i kylan och mecka ;) Först måste vi få igång min bil och få upp bagageluckan så vi kan hämta startkablarna.. annars vet ja fan hur vi gör..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0