KARIN

FÖRSTA INLÄGGET I ÅR! Hur blev allas nyår?! Mitt vart helt okej. Jag stannade iallfall rätt så nära hemmet :P Så man slapp gå ut i snöovädret. Jag sitter och kollar på Cinderella Story just nu. Den gick på tv:n för ett par dagar sen men då missade jag den såklart. Så fick helt plötsligt för mig att kolla på den på dvd. Angående gårdagen. Jag och Jerry bjöd hit Patrick på lite Tacos och sen lagrade vi oss. Vi drack upp hela sprit flaskan så jag kände mig inte direkt pigg imorse när dom ringde fårn jobbet. Orkade inte ens svara, hade ont i huvudet och grusig i ögonen :P Vi slant iväg på någon hemma fest, om man nu kan kalla det för fest. haha ett par småttingar som satt och körde " Jag har aldrig" leken :P Patrick försvann och där satt vi som två fån ;) Jaja, vi hade osm sagt var inte långt hem, det var bara huset bredvid. Till slut bjöd vi hem ett par folk från där vi va men de dröjde inte länge förrän alla skulle dra hem. Sen imorse runt 4 snåret va det nån jäkel som satt och ringde flera ggr men bara en signal. Ja tänkte, va e de för tönt. Säkert en karl.. Men så ringde jag upp och frågade vem de va.." Karin" säger nån kärring.. "Vem e du då?" Frågade ja..Hon sa att "jag hade ringt henne" :O Haha ja hade ju inte ens de där numret i min telefon ;) jaja, Jerry avslutade med att säga att han var naken och sen sa kärringen "Okej, gott nytt år" och lag på ;D haha!
Här är lite grejer jag meckade upp häromdan som jag köpte från IKEA!






Kommentarer
Postat av: helen

har gjort en hemsida!

www.minsida.se/dodoos

2010-01-03 @ 15:20:03
URL: http://dodoos.blogg.se/
Postat av: helen

oj skerv fel...

www.123minsida.se/dodoos

2010-01-03 @ 15:21:08
URL: http://dodoos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0