MÅR SKIT

Hej på er.

Har inte vart speciellt aktiv de senaste dagarna. Knappt att jag har haft tid. Har ju jobbat och vart på fotosession. Hållt på att städa hos morsan och åkt bil hur mycket som helst i helgen. Vet inte vad det är med mig men jag mår skit.. Idag har jag inte ens klivit ur sängen. Jag somnde efter 2 inatt efter mycket om och men. Vaknade vid kl 13 idag efter att Jerry väckt mig. Helt otroligt. Aldrig har jag vart så trött! Orkade nästan inte kliva upp . Han fick dra mig ur sängen och göra frukost åt mig. Sen gick jag och lag mig igen och sov till kl 19 då Jerry kom igen och sa åt mig att vi måste köpa mat. Vi drog till donken. Orkade knappt gå upp för trappan utanför lägenheten :/

Har ont i hela kroppen efter helgens bravader och poser i konstiga ställningar.. Trycket i skallen har kommit igen. Nu är det över 2 veckor jag har haft detta trycket...när jag ställer mig känner jag mig yr, vill bara sjunka ihop. Ögonen hänger inte med när jag vänder mig snabbt. Om jag anstränger mig ökar trycket. Lägger jag mig på kudden åt vänster sida gör det ondare där efter ett tag. har mest ont på vänster sida, vid tinningen, främre delen av huvudet, också mitt på skallen och bakom ögonen e de spänt, de blir jobbigt att asntränga dom. Det drar sig upp vid ögonbrynen och vid näsan typ och är konstant trött...vaknar oftast av det här. Det är inte nåt som kommer under dagen. Det beror inte på att jag inte druckit tillräckligt med vatten. Känner att det är nåt annat. Vad är det för fel?





Ska gå och lägga mig igen nu, är så trött..

Kommentarer
Postat av: Kråiken

Tror du borde gå till läkaren

2010-01-19 @ 12:31:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0