MECKAT

Gissa vad jag gjort hela dagen?! Jo, visst har jag sovit ut men begav mig till Helen för att hjälpa henne med hennes bil som inte fungerar att starta. Jävla ruttna gamla bilar. Man ska inte ha nån.. Fick inte ens igång min när ja skulle rulla till helen.. Tog lite tid och fick trycka ner gasen i botten för att få igång han! Vi fick prova med startkablar, bensin och allt på Helens bil, men nej.. Sen åkte vi till Rösa för att tina upp mina bilrutor som ju är igen frostade! Men nu är det borta. Får bara hoppas att det inte fryser till inatt bara. Sen va vi och handlade lite och jag hittade såklart lite filmer ;D Väl hemma hos Helen så va de en helekopter utanför som cirkulerade runt på ängen...skumt :S

Haffade tvättstugenyckeln på vägen hem och håller just nu på att tvätta. Äntligen fick ja en kort tid!! Dock så skulle tydligen strömmen stängas kl 21.00 men ja var där 21.10 och inget hade slutat rulla. Jaja, får se när ja går tillbaks. Käkar just nu bea och pommes och kollar på Sprängaren på kanal 4 :D mums!! Gubben hade fortfarande inte öppnat locket vid motorvärmaren, ja får skriva en lapp till han nu och sätta på fönstret ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0