SPÄND I SKALLEN

Ja, då var det uppklarat! SPÄNNINGSHUVUDVÄRK! Det är vad jag lider av.. Som kanske många andra. Aldrig känt den där ihållande värken/trycket förut. Men då vet jag. Hur många som helst har det väl.. Jag och Helen blev nervösa och körde ner till akuten och satt där i tre timmar. En upplagrad snubbe som satt och snackade för sig själv. Helt otroligt vad tiden tickade på. Nånting trodde jag att det va. Det va ju tur att de inte va nå farligt. Beror väl på stress eller nåt. Jag är ju en sådan stressad människa. Jobbigt om jag ytterliggare ska ha ont i pallet 2 veckor till, om inte mer. Då kommer jag nog inte orka gå upp ens. Får väl se hur det blir. Nu ska jag äta, har bara ätit frukost idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0