UGGS & TOAPAPPER

För i helvete vad halt det är ute alltså! Har ju druttat på arlset ett antal gånger denna veckan! Det är ju så att mina, som många andras uggs är förbaskat hala. Kanske finns det några dubbar man kan sätta under? Haha så går man som en gammal kärring med gåpinnar också ;) Det blir kalas det! Var och köpte skitpapper på flygis, kanske inte så intressant att veta men någon här hemma har tagit slut på det förra vi köpte för ett par dagar sen :P Träffade Jeanette och Helen på donken innan jobbet idag. Kul att se ungen ibland då man inte ser na så ofta. Väntade mig tacos av karln när man kom hem, men nej. Han hade inte ens börjat. Är det vad man får för att åka och köpa nytt skitpapper?! Äsch, nu ska jag styra upp käket och kolla klart på scream på kanal 5! CIAO

Här kommer en uppföljare på ett par sekunder med mina och Helens äventyr på vägen med dom ryska snubbarna..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0