BARA REGN


SAKNAR DET HÄR <3



Inte uppdaterat på ett tag ser jag.. Har mest vart regn denna sommaren. Precis när semestern kommer också :/ Typiskt. Nu luktar det tåsvett och blöt handduk här inne, 4 grabbs sitter och lanar. Va ute med Issa och Helen i onsdags men kilade hem runt halv tre. Va nåt dåligt band som jag tydligen tyckte var bra veckan innan som spelade? haha jaja, va för full för att komma ihåg att ja va på teatern ens en gång :P Vart på Fejan i måndags med ungarna, Kista, Täby och nya BECK filmen har jag också hunnit med! Den va bra faktikst. Nåt att se på. Vi försökte boka in en kryssning mitt i allt men nu verkar det vara fullbokat denna helgen. Nästa helg får de bli! Ja pyser iväg till mormor nu. Kommer hem imorn, ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0