DAGS ATT PENSIONERA SIG, ELLER?

De här med bloggandet. Har de i mitt huvud hela tiden att nu måste ja ju ändå ta och skriva ett inlägg :) Men så fort jag får nåt annat för mig så glöms det bort. De enda jag pysslar med om dagarna är att försöka sola o få nån färg på kroppen så jag inte knatar runt som en blekfis mitt i sommaren!! Har jobbat kvällar nu så försöker komma upp i tid även fast de är svårt när ja e förbannat trött. Jag har fått nåt konstigt knakande ljud i mitt häöftben när ja är ute och går. De bara knakar till.. Bet nån vad de kan va? Står jag rakt så känner ja att det är en grop in jämfört med andra sidan där de känns som vanligt? :S Kanske börjar bli gammal i kroppen? Får börja spara inför pensionen snart?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0