DÖ I EN ELD KÄRRINGJÄVEL

Kan man bli mer arg än så här? Nej det tror ja inte :O Fyfan vilka grannar man har. Ska nog ställa upp i Grannfejden alltså.. Jag var nyss i tvättstugan och såg att någon hade klagat på min städning den 15/6. För det första jobbade jag till 00.00 den dagen och kunde alltså inte ha tvättat på kvällen för över huvudtaget. Min nyckel satt på "PARKERINGSRADEN", precis under 17-22 tiden. Ni vet den där lilla raden nedanför alla tider.

Då trodde antagligen denna tanten som kom den 16/6 på morgonen att: "oj här va de skitigt. Då ska vi se vem som hade tiden senast." Då kollar kärringen antagligen på nyckelknippan som sitter innan (min alltså) som sitter på parkeringsraden. Och tittar inte ett snäpp upp där det sitter en annan nyckel vid 17-22...
 BLÖÄÄÄ..!!

Jag satte den där eftersom annars klagar folk om man råkar boka och sen inte tvättar den tiden. Iallafall, någon hade klagat på min städning, ja som inte ens vart där? :O haha för fan jag skrev en lapp att dom får fan ta och öppna ögonen och titta innan dom klagar... Skaffa glasögon. Har kärringen redan det så kanske hon ska tänka på refrängen? Nej nu var ja kanske för taskig? Äh, tanten letade bara efter problem. Dö i en eld säger jag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0