SCANDINAVIAN HUNKS

Ja hörrni, så här efter Hunk-kryssningen blev jag en liten sjukling :( Kallt i hytten och sprit gör det inte bättre. Sen gick vi inte och lag oss förrän 5 snåret :P Sen va de bara en jävla förkylning jag vaknade med. Men va fan, hunkarna såg ju helt okej ut!! Värt att åka och se på! Men dock va dom fjollor hela högen. Eller ja iaf "duracell" fjollan :P Han såg skitbra ut i kroppen, men skallen och innanför den fanns det inte mkt att se på.. Jösses. Ja hade iaf en trevlig cruuiise med brudarna!! Det får vi göra om när de är helg denna gång!! Den enda vettiga på båten ja hitta va Leif, runt 45 + som jag dansade med. haha Rock ´N Roll!



Lånade bilden från Sofies blogg eftersom att min kamera
har gått sönder så kunde inte ta några bilder :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0