WHAT A BEAUTIFUL DAY

Kan inte fatta att jag är så trött. Jerry skulle iväg och jobba imorse, vänta, sa jag rätt?! :O Ja han ska faktiskt provjobba idag ;) haha hoppas det går bra för honom. Jag ligger kvar i sängen med min laptop, skönt att ha en så man slipper slita sig till en stationär haha! Rätt skönt att va själv ibland och bara lyssna på ingenting. Dock tittar jag på doctors på 4:an. Igår va Linus här och vi käkade hamburgare och hyrde ett par filmer. Hamburgarna var goda men filmerna kassa så det slutade med att vi satt och pratade om skumma grejer ist :P Nu ska jag ta mig en rejäl promenad med Elsie! Har försökt få tag i Emma men hon sover kanske? Hmm...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0