BLINDSTYRE

Vaknade inatt, eller ja imorse rättare sagt kl va väl runt 05.30..Nån jäkel vid datan här hemma sitter och dånar, ropar, nästan skriker och skrattar. Jag får en chock, vaknar och kan ej somna om. De där jävla spelandet till kl 06.00 på morgonen. Helt otroligt. Har vart flera nätter och jag vaknar upp på morgonen fortf jättetrött... :(

Började med en promenad bort mot folktandvården imorse där ja mötte upp Rolf. Han kom och hämtade mig där för att vi skulle besiktiga pärlan! Äntligen gick han igenom! Så nöjd jag blev... att jag tom bjöd Roffe på lunch. Vi käkade på G. Rätt gott faktiskt!

Sen skjutsade jag hem Roffe och vi kollade runt blocket på soffor. Blev helt blind av alla soffor vi hittade, dock va de flesta redan sålda. Synd.. Ja har bestämt att ja ville ha en vit soffa. Hm. Vi får väl la se om ja hittar nån.
Åkte förbi kåken en snabbis och kikade till vad som skulle passa bäst. Sen tog jag en handling på Willys och köpte hörlurar till min MP3 som va sönder. Skönt när man är ute och går att kunan lyssna på musik. Nu ska jag försöka få bort min skallebank!
Imorn blir det en tripp med Angelica till Sthlm. Helen mådde inge bra så jag tror hon stannar hemma. Och Natta hade annat för sig. Men de blir trevligt ändå!
Natti <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0