DEKLARERA

Hej! Just nu sitter jag och pysslar med design. Man kan vinna en solresa ifall man har mest poäng på sin designade bikini så nu får ni minsann ta och rösta!! Inlägget för att rösta kommer nedan detta.
Har träffat morsan idag och vi satt kvar på jobbet i över en timme. Fått deklarationen också. Någon som ska få några stålar tillbaks? Ja får bara litegrann men bättre än att betala iaf.
Va så trött när ja kom hem så jag har sovit från 19-23..!! Drömde inatt att jag blev attackerad av två svarta katter. Jag röt till mot dom sen hoppade dom på mig. Sen blödde ja asmycket. Ja visste att dom skulle hoppa på mig om ja började jävlas men ändå var ja tvungen?! Knasig dröm va? :P haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0