DIN MORSA VISAN

Va med Angelica på upptäckresa in till Stockholm idag. Vi hade trevligt :) Köpte en växt från Ikea och en present till Jerry som fyller 20 på Fredag!! När vi va i Täby idag kom ett par turkar gåendes bredvid oss. De ropade sen när vi precis avböjde att jag hade en liten stjärt. Haha. Ja tyckte det va så kul. Klart att dom kolla på arslet. Då sa jag till turken att hans arlse säkert va fullt med hår och sen kom jag på att ja skulle säga nåt om hans morsa. Men då hade dom redan dragit iväg. Lyckades komma ifatt dom, skyndade mig allt ja kunde, glömde bältet och så kommer snuten in på parkeringen. Ja försökte dölja att ja inte hade bälte på mig för ja fick aldrig på mig den innan dom åkte förbi. För kul :P I all hast råkar ja köra in på fel vägbana och när vi väl kom ut på stora vägen samtidigt som turkarna sa jag: " Din morsas stjärt är liten" hahaha!! Ja dör vad kul vi hade ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0