JA DÅ HAR MAN SKAFFAT SÄNG

Vilken dag! Har hunnit med mkt trots lite extra jobb. 11-20! Skönt att få in ett par extra slantar ;D Roffe hämtade en säng till mig idag som jag hjälpte till att bära in i kåken efter jobbet. 500 spänn. billigt o bra!!

Kom på en sak när ja va och köpte godis på flygis..Har nog nte ätit godis på säkert fyra månader. Eller jo det har ja väl, men ja har inte ätit lösgodis på säkert så länge! D Va lika bra att köpa litegrann ;) Sedan dess jag kom hem har jag hållt på och plockat, diskat skrubbat heeeeeela badrummet med jif medel så nu skiner det ;) Tog en långdusch och smörjt in mig! Har inte ens ätit middag ännu för jag vart uppe i mitt göra hela kvällen haha.. Nu kollar jag på Ice Age 2, den är grym!!! Imorn blir det utgång! :D Natti natti <3



Kommentarer
Postat av: johanna

de var tamefasen snygga bikini du gjort maria!

2010-03-27 @ 15:02:58
URL: http://johannamedm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0