JAG RYCKTE IN PÅ SPAN UNDER PÅGÅENDE HANDLING

Nu kom jag på han!!! Mitt i självaste pågående brott! Jag slutade jobbet 21.00. Gick hem till fots eftersom folk snor min bensin. Men precis när jag passerar parkeringen där jag brukar stå, ser jag en bil hålla på att backa och mecka mellan två bilar. Han ställde sig tvärs över av någon konstig anledning? Jag tänkte att kanske är det bensintjuven?! Det kan de ju inte va... MEN!!! Sen står jag kvar i någon minut och ser att personen/killen tar upp bagageluckan och drar fram en lång slang!! Whaat tänkte jag! Jag har han på bar gärning! Lyssna nu:

Jag rycker in på span under pågående brott och springer fram till människan och fråågar vad han håller på med? Om det är han som slangar ur all bensin ur alla bilar här på parkeringen?!
Hur stor sanolikhet är det att just jag haffar han?! haha det var ju menat!! Just denna tidpunkten. Jag sprang iallafall fram och han sa bara "NEJ" till min fråga och skyndade sig stänga bakluckan och spann iväg!! Jösses jag vet vem det är! Ja vart så uppspelt så jag ringde polisen direkt och tog hans reg nr!


NU VET JAG JU IALLAFALL VEM DET ÄR!! :D Trodde aldrig jag skulle se han göra samma sak mot en annan bil på samma parkering dagen efter min bil precis vart med om samma sak. Ja menar det måste ju vara han! Det verkar ju inte vara någon liga.. Jag antog att de va säkert någon från Norrtälje, nån fattig idiot... Och ja, han verkade ju inte va rik..
Oavsett om han kommer åka dit så är det ju bra för mig för nu vet jag vem det är! FY FAN VAD JA E BRA!

Så sa jag till polisen: " Ja det har skett ett brott och jag ingrep" haha.. Eller va tycker ni???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0