KASTRULLER OCH VICE VERSA

Nu ska ni minsann få höra! Jag och Roffe var en sväng på Ikea efter jobbet igår! Hade en jävla värk i skallen, bakom ögonen så jag tror ja hade migrän. Gick och lag mig i tid igår så imorse var all värk borta. "Skööönt!" De är så härligt när det bara försvunnit under natten :D Väl på Ikea sprang vi runt och irrade runt bland kastruller och frågade nån expert på sängar, vad de nu vad för slags säng jag skulle ha.. Vi hittade en schyst bäddmadrass på FYNDHÖRNAN!! Så de blir en 160 säng för min del :) Vi räknade ut att det var billigare på så vis. Så nu är det bara själva resårbotten kvar! Sen har jag en hel säng haha :P

Idag blev de 9 timmar på jobbet! Lika bra att jobba på extra när man väl är igång! Ska träffa morsan imorn på en fika. Hon skulle ta sig till Norrtälje. Ska bli roligt :D
Nu ska jag se på film och käka lite kyckling.. 
Goodbye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0