KOM ÅT NÅNTING

Nu försvann hela mitt inlägg, suck :( Jag råkade trycka på en knapp så jag kom till en av mina favorit sidor.. Skriver inte om allt nu, de orkar ja inte! Försökte få tag i Emma, hon ringde precis upp mig. Vi skulle ta och hita på nåt här. Måste bara käka frukost och sånt först! Sen ska jag svänga förbi jobbet när Sofie slutar också :D
Nu blir de duschen och frukost eftersom ja vaknade för ett litet tag sen :)
Sen blev ja less på ja vet inte vad, mig själv eller kärringen som antagligen ringt då min bil stod parkerad utanför kåken i Rimbo Lyckades alltså få en p-bot till!! :( Jag och Emma stod och lassade ur grejer in i kåken sen dammsög vi och hade oss. när vi väl ska åka hade p service satt en förbannad lapp på rutan som jag inte såg förrän efter jobbet igår!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0