SAKNAR SOMMAREN

Vaknade upp imorse, tidigt, men gick nog inte upp förrän efter 13 snåret. Kände mig inte som en ängel när jag vaknade fast solen stod högt uppe. Nej, detta var inte min bästa dag trots att gårdagen var så pass bra!! Ja de är konstigt hur man kan känna sig från dag till dag. Nu har jag jobbat hela kvällen och sen drog jag iväg och skjutsade hem Emma från hennes jobb, tur nog jobbar vi nästan vid samma plats :P Sen åkte ja till kinarestaurangen och åt med Jerry och hans mamma. Längtar så mkt till sommaren. Tjatade på Jerry att vi måste åka utomlands detta året! Satt och tittade på bilder från sommaren 09 när jag och ungarna va på Fejan. Vi hade så myysigt med fästingar, fiskande, solande med duggregn och blåst, grillande korvar, pinkande i gräset och massa annat skojs!! De får vi göra om i år!!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0