VILKEN DRÖM <3


Ja tog mig i kragen på eftermiddagen och duschade, fixade mig iordning och åkte ner på stan. Inväntade Emma
eftersom hon skulle med, ringde henne flera ggr men hon svarade ej. Så lika bra att jag åkte ner själv! Jag åkte till jobbet först, sen till flygis. Sen tankade jag bilen och fyllde på spolarvätska och upptäckte att den ena sidan inte fungerade när jag skulle testa om det hade fyllts på ordentligt :O Lyfte upp huven och såg att själva stycket som riktar sig mot vindrutan hade vänt sig åt nåt anant håll. Så jag böjde bara tillbaks den! Sen va ja på Ö&B och köpte ett par lampor, en bakform och sköljmedel eftersom jag har tvättstugan på onsdag! När jag var på väg hem ringer Emma när jag precis var på gång att skicka ett sms till na. Haha, hon hade helt enkelt glömt bort att vi skulle ses?! Haha jaa minnet är kort ibland. Får hoppas att hon kommer ihåg till nästa gång! Bakade kladdkaka nyss :D Så mumsigt det ska bli. Köpte grädde också ;D

Ska även vara hundvakt åt Elsie på onsdag!! Ska bli kul att äntligen få umgås med den lilla sötnosen. Imorn blir det en sväng till Ekerö med Rolf då han ska hämta sin bil som vart på lagning ett tag. Blir nog att jag drar med mig lite prylar till kåken och lämnar av dom.

Måstee berätta om min dröm. Helt klart en härlig dröm med kärlek <3 Träffade min hemlige kärlek OLA! Han som va med i Idol för ett antal år sne. Har aldrig slutat tycka han är charmig ;) haha men så drömde jag om han inatt. Att jag träffade honom på en krog och han ville gå hem med just mig.. Åhh va jag va lycklig. sen vaknade jag upp och märkte att de bara va en dröm :( Hoppas att inte Jerry läser de här då :P haha
Nej nu ska ja hälsa på kladdkakan, Natti <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0