AYIA NAPA HERE WE COME!

Tjolahopp!! Här har man jobbat extra hela kvällen, schyst med extra stålar så här inför sommaren!! Haha.. Dock va de stressigt och inget gick rätt :P Men sen så när ja gick hem kom de inga fler :P haha.. Va ute och knatade idag i typ en timma innan ja började jobba. De va ju så fint väder ute idag :D Sov till kl 13.30!! :O Ja va astrött.. :/ Sen är de så varmt här i våran lägenhet att man känner sig som en svullen gris när man vaknar..

Eftersom att Anscheeelica ångrat sig ang utlandet så¨ska jag och Nettan boka till Ayia Napa ist! Wooho Napa here we come! Grymt kul ifall de finns några platser kvar på flyget :) Har längtat dit sen sist jag va där..

Nu ska jag ta och gå och lägga mig snart så jag kommer upp imorn, Två tuffa veckor framöver!! Men de är så de ska va. Natti <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0