BERSA, NÅT JÄVLA SKIT

Goder Morgon allihopa!
Har inte gått och lagt mig ännu faktiskt. Jobbade till kl halv tre, tro de eller ej! FYFAN vilken kväll säger jag bara...!! En timme övertid..Hoppas att det aldrig mer blir såhär. KAOOS!!! Så nu är jag helt virrig i skallen och kan inte rulla ner gardinerna. Åkte hem och uppe i backen slocknar lyktorna eftersom solen har börjat gå upp :P haha. Jösses. Ja skrev till morsan via ett sms att jag var helt slut. Sen drog jag till med ett JESUS AMALIA! haha som hon brukar säga. Nej, nu ska jag väl ta och försöka koppla av och dra igen ögonlocken en stund ;) Eller ska jag vara uppe tills jag inte orkar längre? Är så sugen på Coca-Cola, ska nog ta mig en burk. NAAATTTIII

Kommer se ut som Angelica imorn om jag inte går och lägger mig nu...hon till höger där ---> haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0