HAR TANDVÄRK, F***ING VISDOMSTÄNDER!!

What a day hörrni!! Jag och Victoria jobbade hela kvällen och det var ett stort kaos. Inte att det var så himla mycket med folk, utan just det att vi inte hann göra nånting i stort sett på stängningslistan. Sen hoppade det ju in nissar lite då och då som gjorde att allting fick vänta.. Ja hoppas de blir bättre imorn för nu hade vi ingen koll alls :P Nu hade Jerry redan käkat när ja kom hem så jag slängde in lite pommes i ugnen! Får bli tzatsiki idag :D mums! Men innan ja käkar ska jag nog ta en raggardusch eftersom jag luktar gammal hamburgare!! BLÄÄÄ! Har försökt nå Helan ett par dagar men hon jobbar väl och står i! Denna arma kvinna. Ta hand om dig där ute! :D De är en ny dag imorgon, jag ska ut och gå har jag bestämt!!! Någon får ringa mig imorn vid 10?

Godnatt....zzZZzzBzzzzzz


(Ja säger som han här, Vi hörs imorn! Heypa!) ps. e ja inte en grym fotograf??

Kommentarer
Postat av: helen

jo såg att du ringt, men ringde själv upp men fick inget svar.. jobbar som ett svin här, 14 timmars pass både idag och i morgon, men vi hörs väll lagom till jul?

ha en fin dag

/ Berit

2010-05-06 @ 12:22:36
URL: http://dodoos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0