SNURRIG

Sitter och äter en glass på jobbet, har rast. Så härligt att bara ta de lugnt.. Men ja börjar om en kvart igen, blöäää! haha..Slutar 23.00. Då blir det hem och gå och lägga sig direkt om ja nu kommer så långt :P Förmodligen är jag uppe i varv och börjar plocka som alltid! Känner mig helt snurrig i skallen, papprena jag skulle skickat in gjorde jag aldrig, för att jag inte hade nån kopieringsmaskin :( Biblioteket bygger om ? :O What? Aa de är sant.. hahaha just nu när ja behövde kopiera!! Sen fyllde nån år, kom inte ihåg vem¨? Ska jag åka dit eller? hm, Ja sen skulle ja ut och gå, men de blev inget av imorse. Sen skulle ja ha ett sexparty, kommer inte ihåg vilken dag de va heller. Ja blir så snurrig av allt så jag glömmer allting.. Även fast mn almanacka e full av kludder, slutar mina tankar aldrig att snurra runt.. less på det där


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0